09 - 03 - 16
 
 
Nu var det ett bra tag sedan jag skrev här, men mycket har hänt sedan sist. Skolan rullar på som vanligt, massa att lära sig så man hinner knappt med men jag ångrar inte en sekund att jag åkte hit då jag älskar det. 
Har varit sådär med träning sedan sist då jag under en tid haft riktigt ont i nacken och inte kunnat lyfta något och haft så mycket huvudvärk, efter det var jag förkyld i en vecka och i helgen var vi i Brisbane och jag spelade frisbee och skadade min hand. Men idag lyckades vi få till ett bra core-pass med glute activation-övningar. 
Imorgon ska jag tillbaka till boxen för första gången på lång tid och signa upp mig, förhoppningsvis får man lite bättre flow och inspiration att träna igen.
 
Nu är det dock så att vi har våran första assessment på måndag, en muntlig presentation om en skada i Injury Prevention. Jag ska alltså snacka om thoracic outlet syndrome och frozen shoulder. Sjukt intressant, men riktigt svårt. Eftersom vi slutade 11:30 så är det en perfekt dag för att plugga så jag hoppas att jag kan göra klart hela presentationen idag!
Lovar att kika in lite oftare nu när jag har fått iordning på allt (speciellt mitt tangentbord) för att uppdater om vad som händer!