Tyngre Outfit

Hämtade ut mitt sista paket innan jag åker iväg till Australien från Tyngre och blev den exakta definitionen av N Ö J D med innehållet. Har länge spanat in tightsen från Tyngre, dels pga av utseendet och del pga att dom ser sjukt härliga och sköna ut! Har egentligen inte riktigt vågat då jag inte definerar mig själv som "tyngre" varken på gymmet eller hemma. Men egentligen, varför tänka så? Jag vill ju egentligen över allt annat bli tyngre just nu så vad lättar upp motivationen mer än dessa? T-shirten fick åka med som en liten överraskning till mig själv, från mig själv och jag upptäckte att jag fick en ny favorittröja direkt!
Kommer definitivt bli min favvogrymtröja, och vardagströja, och ångrar mig typ redan att jag inte köpte i fler färger! Men det kommer ju fler tillfällen för det!

Jag har så mycket inspiration till gymmet så det bara bubblar inom mig. Inte för att det gick särskilt bra på gymmet idag utan för att jag är så jäkla taggad på att åka iväg och förändra mitt liv! Denna resa ser bara ut och bli bättre och bättre. Även fast det känns piss att lämna vissa vänner hemma och missa landslagssatsningen i frisbee under hela 2016 så tror jag att det kommer vara värt det. Jag kommer förhoppningsvis utvecklas på alla plan och de vänner jag lämnar finns kvar när jag kommer tillbaka om mindre än ett år! (jag kommer sakna er)

Ibland behöver man bara ventilera sina känslor under gympasset. Körde lätt axel- och bröstpass och var så himla sugen på bänkpress då jag inte gjort den på ca en månad efter problem med instabilitet eller något i axeln. Den har liksom inte svarat när jag rört den och knäppt i varje rörelse. Iallafall så ökades suget på bänkpress när jag såg en som slog sitt PB (vet inte hur mycket men det drömmer de flesta om att ta i bänk, kille som tjej). Sedan blev det min tur och det kändes som ett världskrig att köra flera repetioner på en vikt jag tyckte var relativt lätt innan. Jaja, det är väl bara att kriga på!