Servicetelefonen
Nu sitter jag här och mumsar i mig mat och stirrar på servicetelefonen. Ikväll är det alltså min tur att ha denna. För andra gången! Servicetelefonen används som en nödtelefon och folk ringer alltså på den om dom blivit sjuka och åkt in på sjukhuset eller något i den stilen! Första gången jag hade denna telefonen så klarade jag min iprincip utan samtal. Det var bara en dam som inte kunde vänta tills 8.00 innan hon ringde utan hon ringde 07.45 och frågade om vädret. Förstår inte folk som inte håller sig inom tider. Står det att de får ringa mellan 08-20 så är det väl 08-20.
Just nu har jag alltså klarat mig i 30 min och jag håller telefonen precis bredvid mig jämt. Även om jag går på toa ska den med! Man vill ju inte missa något samtal!
Imorgon är det iallafall dags för Blue Award vilket är en prisutdelning med många olika hotell. Så det blir finuniformen på då!
 
Så vill jag säga grattis igen till världens finaste mamma på födelsedagen! Du är bäst och ha en bra kväll hemma i Sverige!