Fotosammanfattning
Eftersom jag har haft uppehåll tänkte jag att jag ska dra igenom vad jag gjort hittils. Det kommer bli en hel del bilder och text men det kan vara kul och skumma igen. Tänkte att jag lägger den även i infon om mig så om man vill veta lite mer om mig så är det ett tips att kika igenom detta inlägget. Det börjar iallafall sommaren 2012 fram tills nu.

Sommaren 2012 tog jag studenten, eller den 30 maj om vi ska vara petiga. Efter 3 år var det dags att springa ut från skolan dörrar och aldrig mer komma tillbaka på samma sätt.

Efter 2 dagar tog jag mitt pick och pack och flyttade ner till Astrid Lindgrens Värld, Vimmerby, Småland. Min första sommar spenderade jag i en liten souvenirbutik på Bråkmakargatan. 

Därefter åkte jag till Dublin och spelade Ultimate Frisbee. Det var junior-VM som avgjordes och jag spelade för juniordamlaget. Vi slutade 6:a efter två riktigt ruttna förluster (med typ 1 mål) mot Italien. Det suger men för övrigt var veckan super.
 
Därefter hamnade jag i Lindvallen, Sälen. Lite oklart men eftersom jag älskar vatten, såg att de hade ett badhus så sökte jag lite spontant och det slutade med en tjänst som badvakt/surfinstruktör på deras inomhusvåg/flowrider. Så kan det gå och ångrar mig inte en sekund. Har fått vänner för livet samt kunskaper ingen kan ta ifrån mig.
 
Sommaren 2013 hamnade jag återigen på Astrid Lindgrens Värld. Träffade gamla och nya vänner, förlorade andra vänner. Jag hade den bästa sommaren i mitt liv men samtidigt den värsta. Här bestämde jag mig för att försöka flytta ifrån Sverige och söka jobb utomlands.
Jag lyckades ta mig från Sverige och hamnade på Blue Academy Travel School på Gran Canaria. Detta är iallafall Fritidsresors guideskola som jag gick under 12 dagar. Detta är mina absolut bästa 12 dagar någonsin (säger jag om allt i och för sig) men jag träffade så många personer som jag tycker om. Även fast jag bara känt er i någa få dagar är det som ni har varit mina vänner hela livet. Ifall ni mot förmodan skulle läsa detta så saknar jag er massor! Ni är mina favoriter hela bunten! <3
 
Efter 12 dagar var det dags att få reda på vår destination och jag har nog aldrig varit så nervös i hela mitt liv. Min magkänsla var rätt och jag stannade på kanarieöarna men inte vilken ö som helst utan ..
.. LANZAROTE! Så här befinner jag mig nu. Jobbandes på Lanzarote fram tills april. Inga konstigheter helt enkelt.