Ändrad dag!
Nu har jag äntligen kommit hem och satt mig i soffan igen. Tanken var idag att jag skulle ha välkomstmöte, vilket jag hade och det kom ca 20 pers så allt gick super och sedan ha siesta och därefter service på olika hotell på kvällen. Men nu blev det inte så utan fick åka ut till Sol Lanzarote som är vårat Blue Star-hotell och hjälpa till. 
Så först hade vi bamsemingel vid poolen! Jag fick vara bamses hjälpreda och säga vart han skulle gå och så, prata med barnen eftersom bamse är en björn och björnar pratar inte. Därefter gick vi upp till Play Hotel och skulle ha storytime men inga barn kom (det har varit superväder idag så antagligen därför). Så jag och Julie satt och filosoferade i en timme.
Sedan hade vi service och det kom .. inga. Så vi ringde runt till alla rum och frågade om de var nöjda så vi fick lite och göra! Imorgon ska jag också vara på Sol, vilket ska bli jättekul! Dessutom får vi frukost och lunch gratis! Det är ju inte illa!
Nu har jag precis kommit hem från gymmet! Japp, jag har skaffat gymkort för er som inte vet. Ska berätta mer om mitt häftiga gym i något annat inlägg för det är inte dåligt alltså!! Jag körde axlar idag och nu kan jag knappt ens breda min knäckemacka för jag är så trött i mina muskler!
PS. skulle bli glad om ni kommenterade någon gång så jag vet vilka det är som läser :)
#1 - Victoria

Jag läser! Gammal bloggläsare här, saknat dina inlägg och tycker det är väldigt kul att läsa om dina dagar nere på Lanzarote :)

Svar: Åh vad kul att höra! Jag ska försöka uppdatera så mycket jag kan utan att det blir föööör jobbrelaterat också :)
trettontretton.blogg.se

#2 - Charlotte

Måste vara härligt att vara i värmen nu! :) Här hemma i Göteborg börjar det bli kallt :( haha! Hur länge ska du stanna i solen? :)

Svar: Åh ja, värmen är härlig :) ja, jag har hört att det är kallt! :(Jag kommer stanna här tills i april iallafall, så det är ungefär 6 månader på Lanzarote! :)
trettontretton.blogg.se

#3 - Ylva Hultman

Hej Sara
Mamma och Pappa läser din blogg. Vi längtar tills vi ska åka till dig i januari.
Puss 💋kram.

#4 - Ylva Hultman

Hej Sara!
Pappa och Mamma läser din blogg. Vi längtar tills vi ska åka till dig i januari.
Puss 💋kram.

#5 - Charlotte

Men gud vad härligt! :) Fusk! haha :)