25 november
Idag är det flygplatsdag, men för omväxlings skull så har jag endast service idag (vilket innebär en feeeet siesta mellan 12-17, typ). Idag hade jag också möte med min manager. Typ utvecklingssamtal. Det gick bra och han tyckte jag var väldigt duktig. Han sa att han inte hade några som helst problem med att släppa ut mig själv på t.ex. service för han litar på mig!
Idag på siesta har jag iallafall hunnit med mycket, handlat mat, ätit mat (dock matlåda sedan innan), läst lite och gått till gymmet. Nu sitter jag och äter ett kungligt mellanmål/efter träningen mat. Kvarg, keso, lite müsli och litelite saftkoncentrat. Smakar som godis! 
Jaja, nu är det dags att hoppa in i duschen för ska upp till kontoret om 40 min och förbereda inför service!
 
Här en bild från dagens siesta!
Har nämligen lånat (tagit på obestämd tid) en bok från ett hotell. Peter Rätz heter boken och handlar om Sveriges mest kända infiltratör. (Johan Falk-filmerna är i princip baserad på han liv) Boken är grym!