28 december
Nu kan man säga att jag är tillbaka på banan efter en riktig förkylning. På julafton blev jag bara sämre och sämre men ändå så fightades jag med att vara med hela kvällen. Det resulterade i att jag blev superduper förkyld igår och i förrgår. Båda dagarna var jag ju som tur var ledig och kunde därför ligga i soffan och inte göra något alls. Passade på att se en hel del film och äta massor av godis (ooups). Men jag tyckte jag var värd det!

Har alltså inte hunnit vara på gymmet eller inte gjort särskilt mycket sedan jag sist skrev eftersom jag mest gott runt med en näsduk i handen. Idag skulle de andra ha lite fest men eftersom jag fortfarande är lite förkyld och vill prioritera nyår så har jag inte bestämt mig om jag ska ut eller inte. Men här tar man det lite som det kommer!


Har börjat tycka det är kul att laga mat igen (jaaa mamma, det är kul ibland) och idag gjorde jag min favoritsallad. 
Sallad, paprika, gurka, morötter, krutonger, bacon, ett ägg samt lite ceasardressing. Mumma!
#1 - Pelle

Underbart! Med de rätta prioteringar.
Själva längtar vi med att få vara med dig.
Pappa Pelle

#2 - MATILDA

Gud vad gott!