20 december
Det är endast 4 dagar kvar till jul nu! Fick även schemat för nästa vecka och såklart jobbar jag på julafton! Så är det när man jobbar på semesterorter! Till min förvåning är jag ledig både den 25 och 26 december. Härligt! Skulle haft 3 dagar ledigt men väljer att behålla den till mormor kommer och hälsar på! Blir fint!

Idag har jag iallafall varit på flygplatsen hela dagen. Som varje fredag helt enkelt! När jag kom hem hann jag med en snabbis på gymmet. Läs: snabbis. Hann alltså inte med någonting iprincip!

Gjorde några snabba tricepsövningar och därefter i ca 30 min gjorde jag rodd-intervaller. Så nu kanske ni tänker, hur tänkte hon där? Och ärligt, ingen aning.
Körde iallafall 1000m på ca 5 min, 1 min vila sedan 500m på ca 2,15 sek. Sedan gjorde jag det x3. 
Tror ni det var till någon nytta? Jag hoppas det? Skulle iallafall vilja utvecka rodd-intervallerna mer då jag föredrar att köra rodd mer än ex. cykel eller springa på löpband!

Sedan gick vi ner till O'reallys och käkade deras supergoda ceasarsallad. (I know, sallad! Tillägg: de har typ världens godaste pizza också så väljer jag sallad!) Tillslut var de dags att gå hem. Typ när Melissa märker att hon har två olika skor på sig. Vem tar på sig två olika skor och inte märker det på mer än en timme? Det var iallafall dagens skratt! :)

Nu är det dags att sova här och tagga för morgonpromenad kl 07.00 imorgon!