19 december - benpass
 Idag börjar jag kl 12 på kontoret så därför har jag hunnit med att gå till gymmet redan nu på förmiddagen. Tyvärr, Sara i ett nötskal, planerade väldigt dåligt vilket innebar att jag inte hade all tid jag hade velat på gymmet. Men så är det ibland.
Körde på bra idag och hoppas på träningsvärk imorgon. Dock var det en tomte som hade benpressen heeela tiden jag var på gymmet, alltså i en timma. Vem håller på med samma maskin i en timma? Nu kanske han inte höll på hela tiden, men att ha sin handduk på maskinen är ju som att man bokar den. Spanjorer liksom ..

Dagens benpass såg ut såhär iallafall:
Benspark
1x12 - 25 kg
1x12 - 35 kg
4x8 - 45 kg
1x8 - 55 kg
Superset (alltså ingen vila). Ytter/Inner i maskin, varannan.
4x10 - 35 kg (ytter) / 4x10 - 28 kg (inner)
Liggande bendrag
1x8 - 25 kg
4x8 - 30 kg
Bendrag i maskin
1x15 - 15 kg
4x8 - 20 kg
Squats
4x10 - 20 kg (stången)
Stående vadpress
4x18
Sittande vadpress
4x12 - 10 kg

Avslutade med 1 km löp på ca 6 min, hann inte mer ..
Avslutar med en bild från en av mina (oftast dagliga) morgonpromenader.
 
#1 - Charlotte

Hej! Hoppas allt är bra hos dig :)
Jag har en liten utmaning till dig i min blogg. Jag hoppas du vill vara med.
http://charlottethoren.se/2013/december/utmaning-2.html