Frågor & svar. Del 2

51. Kan du byta olja på bilen? Borde ju kunna, men med pappa i telefonen går det väl bra ..

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nepp, peppar peppar ta i trä.

53. Vilken var den senaste boken du läste? Sagan om konungens återkomst.

54. Läser du dagstidningen? Dagligen. Får mig att koppla av på morgonen.

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej men gjorde det på allt för många årsedan.

56. Dansar du i bilen? Nej, men sjunger jämt om jag är ensam.

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Rix FM på jobbet ..

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Infgen aning. Ny jobbtid antar jag.

59. När var du i kyrkan senast? Längesedan. I grundskolan antar jag.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?  Ingen aning. Den som gav mig bra betyg antar jag. Har liksom förträngt hela högstadiet.

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? I vanligt tält en vecka på Känsö. Har ju gått friluftsliv i gymnasiet så gjort det mesta.

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?  En väldigt fin kille som tyvärr inte är min längre.

63. Vad lyssnar du på just nu?  Äntligen hemma som är på i bakgrunden.

64. Har du varit med i tidningen? Ja, tre gånger eller något.

65. Vad är det konstigaste du ätit? Konstigaste är nog haj.

66. Vem såg dig naken senast? De e ju hemligt.

67. Vad är det för färg på din tandborste? Gul :)

68. Hur imponerar man på dig? Man är sig själv och passar man så passar man.

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? – Ringer inte. Slänger mig på sängen och kramar min katt.

70. Har du någon piercing? Öronen. En töjning.

71. Din största vinst? Otur i spel tyvärr ..

72. Civilstånd? Singel typ.

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Facebook och olika bloggar.

74. Är du fåfäng? Ja, tyvärr. Men det börjar bli bättre.

75. Ångrar du någonting du gjort? Ja, ibland gör jag det.

76. Hur gammal är din pappa? Exakt 30 år äldre.

77. Vilket är ditt drömjobb? Efter mitt skitjobb nu på Burger King så har jag inget speciellt drömjobb. Jag hoppas bara på ett roligt jobb som ger mig utmaningar och erfarenheter.

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Ja, åka till USA. Men snart så.

79. Vad har du haft för husdjur? Två katter. Mina älsklingar över allt annat.

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? Jag hade sidecut i lite mer än ett år ett tag. Jag älskar att gå i skogen och promenera. Jag blir väldigt lätt irriterad.

81. Svär du ofta? Ja, alldeles för ofta. Håller på att trappa ner.

82. Sverige när det är som bäst? Sommaren när det är högvärme.

83. Kan du åka slalom? Kan kan jag väl, men är väl inte världsbäst precis.

84. Vad har du ätit i dag? Havregrynsgröt, laxpasta och ett halvt äpple.

85. Vad har du för utbildning? Gymnasieutbildning och simlärarutbildning.

86. Vilka kropsdelar är du nöjd med? Ben och rumpa typ. De andra beror på vilken sida jag vaknar.

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Mage såklart!

88. Vilken är din bästa egenskap? Ingen aning, att jag är social och stabil typ.

89. Vilken är din sämsta egenskap? Vet inte. Att jag jämt försöker för mycket.

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? Vet inte, men terrorister i allmänhet intresserar mig. Så som Anders Breivik.

91. Saknar du något? Ja tyvärr.

92. Är det viktigt att fira födelsedagar? Beror på. Paket är inte det viktigaste iallafall.

93. Vad gör dig ledsen? När någon sårar mig eller sätter någonannan före.

94. Vad gör dig glad? Det mesta som inte gör mig ledsen.

95. Har du varit gift eller förlovad? Nepp.

96. Vad ska du göra i helgen? Jobba och träffa min vänner, sedan utgång.

97. Vad är det knasigaste du gjort? Åkt till Vimmerby över sommaren utan att känna någon. Även det bästa.

98. Vad har du för laster? Gillar skräpmat väldigt mycket.

99. Vem är din förebild? Ingen faktiskt.

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Sätta mig på ett annat sätt för har sjukt ont i rumpan!!