Vardagsbabbel och en katt!

Bloggade bara en gång igår, dåligtdåligt. Men har faktiskt lite att skylla ifrån mig på. Det var ju så grymt fint väder så låg och solade nästan hela dagen (dock blev jag inte ens en smula brunare). På kvällen stack jag spontant iväg till slottskogen och satt på en filt och snackade skit. Sedan cyklade vi vidare till Järntorget och tog en glass på Burger King. Därefter skiljdes vi och alla cyklade hem.
Men idag? Vaknade 12. Fatta 12? Det är skitsent för mig. Brukar ju gå upp vid 10 senast. Aja, antar att jag inte sovit så bra på sistonde då någon granne byggt på sitt hus sedan kl 7 varje morgon. Men idag var det tydligen helt tyst (Skönt!)

Nu blir det jobba lite på en design, sedan måste jag städa mitt rum. Idag är det exakt en vecka tills jag sätter mig på bussen mot Polen och spelar EM. Ska bli så jäkla gött! :)
#1 - Anonym

Mysigt ni hade det igår med skitsnack i slottskogen och glass på järntorget :)

#2 - emma

Söt kisse :D

#3 - mathilda

vilken sötnos :)