Lite mycket denna veckan!

Stod ute i 10 min och väntade på min buss hem .. men den kom aldrig. Så jag fick vänta 25 min till på nästa buss. Jävla västtrafik! Tack, nu är jag askall om mina händer och kommer säkert bli förkyld. Trött på uteblivna bussar nu!

Måste bara berätta hur jääääkla mycket vi har i skolan just nu.
- Kost-prov
- Historia-prov
- Större religionsförhör
- Större samhällsförhör
- Läsa en engelskabok
- Läsa en svenskabok (tjock bok)
- Skriva ett tal

Detta har vi på två veckor. Alltså, jag vet inte vart jag ska ta vägen så mycket plugg har vi nu. OM jag längtar till studenten!
Ska plugga lite på Kost-provet tills onsdag, käka mat och se vad jag hinner sedan. Börja med engelskaboken antar jag. Ska försöööka blogga lite och ta någor fräcka bilder :) Hörs sedan!

#1 - M E R E I

- lycka till med allt!

#2 - Lena

Gud va cool blogg :O

#3 - Em

sv: en stor konsert som jag var med på i lördags, jag sjöng med en av världens kändaste gospelartister för att skryta lite :p

#4 - B E X

oj jäklar vad mycket, vi har det pinsamt slappt faktist haha.. man blir lite bortskämd.

#5 - B E X

*Sv;*första :) john bauer, it-media.