TÄVLING - bloggsvarsinbjudan

Det är så mycket folk som bett om att få inbjudan till bloggsvar. Så jag kommer därför att lotta ut 2 st av mina 3 inbjudningar.

ALLT NI BEHÖVER GÖRA:
- Skriv ett nytt inlägg eller klistra in en text i slutet av ett inlägg där ni berättar att ni är med och tävlar om bloggsvarsinbjudan i min blogg. Ni måste också länka till min tävling i eran text.
Länken:
http://trettontretton.blogg.se/2011/february/tavling-bloggsvarsinbjudan.html

T.EX. PS. Jag är med och tävlar om bloggsvarsinbjudan i trettontretton's blogg. Gå in HÄR och anmäl dig du också.

Länka sedan erat inlägg här i kommentarsfältet och säg att ni är med.
Glöm inte att skriva med bloggadress/mailadress så jag kan nå er om ni vinner!

EDIT: DET ÄR BARA ATT KOMMENTERA OCH SÄGA ATT NI ÄR MED! ENDAST EN GÅNG EFTERSOM JAG SER IP-NUMMRET!

Söndagen den 13 februari kommer jag lotta ut 2 st vinnare som jag kontaktar via mejl eller deras bloggar.
Ni kan därför inte anmäla er efter kl 15.00 under söndagen. Vinnarna presenteras på kvällen.

LYCKA TILL!
#1 - Linnea

SV: Nej inte helt säker faktiskt :) Det är olika från dag till dag. Ibland är det vetrinär, ibland fototgraf, en gång har det varit journalist och en gång skådespelare. Så vi får se var jag hamnar till slut. :)

#2 - m

svar: Han gör mest svenska hiphop låtar!:)

#3 - becca

Svar: Tack så mycket ! :D

#4 - Emilia

Jag fatta inte hur du menade med inlägg , ska jag skriva ett inlägg i min blogg och ha en länk till din blogg?

#5 - Stella

sv: Jag har faktist bloggsvar! :)

Jättefin blogg, hur får du bakgrund bakom bloggen & menyn?

Kram

#6 - Jessica

Riktigt fin blogg :)

#7 - mandi

jag är med :)

#8 - Maria - fashionstars ☆

knäskålen hoppade ur led på en handbollsmatch förra helgen

#9 - AMANDAFOTO

Sv; Jo jag har visst bloggsvar :o

#10 - Emelie

Jag är med! c:

#11 - Dessi

Hhaha, sista minut anmälan :)

Jag är med! Tack för att du tipsade :)

#12 - Jessica

Hm, ska fundera på de :D

#13 - elin

ja är med :D

#14 - Annie

jag är med! :D

#15 - marina

sv: det är bra med mig också :) görs?

#16 - rebecca

Jag är med ! :)

#17 - Stella. [foto]

sv; lugnt ;)



skulle du vilja förklara lite mer detaljerat & så? :$

#18 - Emma

sv, okej. haha :) Nej det har jag inte.

Jag är med :D

#19 - Olivia Ljungberg

Åh, jag vill vara med! :D

#20 - Mia

Jag är med

#21 - Jenny

Jag är med och tävlar :)

#22 - Maia

Jag är med!

#23 - rebecca lund

Jag är med :D

#24 - Johanna

Jag är med och tävlar :-D

#25 - Olivia

Jag är med ^^

#26 - Mica [FOTO]

jag är med :)