Sluta lek kurragömma med mig!
Åh jag blir så trött på mig själv att jag aldrig hittar det jag behöver. Mitt busskort låg prydligt mitt på golvet ca 10 min innan min buss skulle gå. Och nej, det låg inte kvar när jag hade tagit på mig alla kläder och tänkte ta det. Istället var det puts veck. Och jag letade i ca 3 min överallt.
Sedan kom jag på att min katt måste tagit det, typ börjat leka med det. Och ja, 6 min efter bussens avgångstid hittar jag busskortet inskjutet under ett biljardbord som står lutat mot en vägg. Ja ni fattar. Jag blir så trött på mina katter ibland som tar saker och lägger dom på platser man aldrig hittar.

Så nu missade jag min buss och undrar för mig själv. Är det värt att ta nästa eller ska man banga? Kanske ska vänta tills efter lunch och sedan dra till gymmet för att döda någon timme (eller något kilo). Ja det är frågan!

Stackars mig!
#1 - Veronica

SV; Håller med ! ;}



Jag vill bara påpeka att din meny ligger under dina blogginlägg.. Jag kollar i webbläsaren Safari just nu.;}

#2 - E M M A

sv: hehe jag håller med :)

kramar

#3 - Alexandra - Uppsalas största blogg

Vinnaren från dagens blogg finns uppe! Kika in om det var du som vann ;) Annars får du gärna vara med och tävla igen i den nya tävlingen Länk finns här under:*

http://vadfanskajagheta.se/2010/december/torsdag-dagens-blogg-4.html#comment

#4 - lindshe- svart bälte i shopping!-

Hej sötis =) Allt bra eller?

Jag såg att du var lite tävlingsintresserad! :)

Dagens blogg finns uppe och så har jag satt igång en tävling där man kan vinna ett presentkort från http://www.welovebeauty.se - din hårvårdsbutik på nätet!



Var gärna med & tävla =)

--> http://lindshe.blogg.se/category/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Lindshe

#5 - Viktorija

Härlig blogg! :)

Kram

#6 - MICHAELA D

Svar: Jag vet faktiskt inte... Kanske borde börja med det igen.. :)