En färgtouch och modeller

Photographs&Editing&MakeUp&Model: Sara Hultman [ME]

Modell sökes i Göteborgsområdet!
Vill gärna ha lite nya ansikten att fotografera nu till våren/sommaren. Du behöver absolut inte ha någon modellerfarenhet, men du ska gärna känna dig hyffsat bekväm framför kameran. Det kommer inte kosta dig någonting, utan du blir fotograferad någondag (utomhus) och sedan skickar jag ett urval av bilder till dig genom mail som jag blev nöjd med!
Fotograferingen sker endast i utbildningssyfte för både dig och mig. Jag ska alltså inte använda några bilder för annat ändamål än att ha i min portfolio.

Är du intresserad?
Jag söker dig som ser ut hur som helst. Inga begränsningar!
Hör av dig till min mail: [email protected]
#1 - TOWE

fina bilder! :)

#2 - Kajsa - En feskardotter i mode

Snygg blogg ! :)

Fy va kul att vara modell :)!

#3 - matilda

sv; Jadu.. först fattade jag ingenting heller om camstudio, men har lärt mig nu.

Jag tror det funkar att ha på alla datorer ja, men när man laddat ner det funkar det ofta bara att filma en liten del av skärmen, man måste då ändra några inställningar..

Du kanske kan adda [email protected], så kan jag försöka förklara mer ? :)

#4 - Olivia Ljungberg

sv: jo, men detär ju det som är så bra! Paperton funkar på datorn också :D och är nästan att föredra eftersom datorn (oftast) har större skärm så blir det enklare att läsa

#5 - Sofia ( fotografy.blogg.se )

sv: Jo, det är verkligen mycket enklare med autofokus :) Men mitt objektiv har ingen autofokus motor, och det har inte min kamera heller, så då går det helt enkelt inte, och jag blir tvungen att fota med manuell :( Sen har jag upptäckt att det är mycket roligare att fota med manuell också :D



Jättasnygga bilder!! :D

#6 - Emma

Häftiga bilder! :}

#7 - JENNIFERFOTON

:D Allt bra?

#8 - Malin

Gud vad jag älskar dom bilderna!:P

#9 - Kajsa - En feskardotter i mode

Sv: ja jag bor i göteborg, jag sökte bara runt och hittade din blogg ! :)

#10 - rebecka

sv; ja, älskar gullholmen. fast har bara varit där en gång..



jättefina bilder! påminner mig om daniel adams-ray. :)

#11 - matildale.webblogg.se

Fina bilder! Tack för kommentaren :-)

#12 - (c) iingetnaamn

gillar bilderna starkt !

& jag mejlar dig nu :'3