Gårdagen
Här är en del av mitt team. Riikka, Melissa, Alice, Nathalie, Nicolai, Marika, Tasja, jag och Hanna.
Igår var det fullt upp hela dagen. Jag hade service på morgonen och därefter var det officefix för vårat area. Vi hade även veckomöte allihopa och där fick vi reda på att vårt servicearea hade nått upp till våra säljmål och därför vunnit pris. Vi vann värdekuponger som gäller på lite olika ställen. 20 euro var summan så ska passa på att se om jag hittar någon väska att köpa.
På kvällen sedan hade vi Blue Awards. Det är då de olika hotellen ska ta emot olika priser. Det var väldigt speciellt och allt skulle vara helt perfekt. Det kändes typ som att vi bara gjorde vad dom sa till oss och vi liksom förstod inget för allt var på spanska. Men så kan det vara. 
När vi kom hem sprang vi till vårat favoritställe att äta på. En thai/kines/japansk restaurang och åt. Så var knappt hemma på hela dagen. 
Idag har jag varit ledig och vi har passat på att äta glass (frozen yoghurt, vår favorit här) och sedan gick vi och shoppade lite kläder men även mat.