Fotografstips - Leo Gren


När jag började fota seriöst, för ca ett år sedan, hittade jag denna superduper duktiga fotografen. Han kommer ifrån Sverige, är ung och frilansar som fotograf.
Leonard Gren - Leo Gren Photography - http://leogren.com
Dessa bilder som jag plockat ut är mina personliga favoriter. Så kicka in och se vad du tycker. Han är iallafall en STOR inspirationskälla för mig just nu. Synd bara att jag varken har platserna, tillfällerna och modellerna att fota dessa underbara bilder.

Vore kul om ni kommenterade om vad ni tycker om honom, eller om ni själv har några personliga favoriter, länka deras hemsida isf! :)

#1 - lovisa

Har du haft en bra dag?:D

alldeles snart publicerar jag vinnaren av en valfri vara från brandsinfashion.com, så kika in under kvällen för att se om DU vann:)

#2 - rebecca lund

Hej :) du, har du någon bra sida eller tipps om att göra nya deigner, jag är verkligen jätte suger på att göra en ny men vill gärna ha tipps och tricks så att den inte blir så "vanlig". Tacksam för svar :)

#3 - Matilda

Min favoritfotograf också ju! Hittade honom för ett tag sedan via nervnariens blogg. :)

#4 - a n i a ~ 13 år

Hej fin blogg, följa varandra via bloglovin och bloggsvar? :)

#5 - Kajsa Bjäräng

Vill du bli länkad i min blogg? Rösta på mig här, nr 5 kajsabjarang.blogg.se

http://standingcarla.blogg.se/2011/may/13-finalister.html#comment



och kommentera sedan detta inlägg, länkar dig när tävligen är avslutad

http://kajsabjarang.blogg.se/2011/may/rosta-och-du-blir-lankad.html#comment

#6 - Ninni Karlsson - photography, fashion and weekday

Älskar hans bilder! Hittade honom också för cirka 1 år sedan!