02-02-2016

Alltså ni förstår inte vilken värme det är här just nu. Det är så kvavt att man knappt kan andas! Skulle vara 37 grader idag och det har det minst varit. Vi var i skolan på två lektioner idag, cyklade dit och hem och vi kunde bokstavligen inte gå efter det. Ändå så lyckades vi ta oss till poolen och simma 1000m. Poolen var inte ens svalkande och man blev anfådd och svettig av värmen. 

Tyvärr har vi inte heller ac inne, vilket innebär att jag har legat som en strandad säl i två timmar. Eller, en timme satt jag på balkongen och softade men till slut blev det så varm att jag inte orkade sitta kvar. Nu sitter jag och drar i mig en pasta (kolhydrater <3) och vi ska snart åka iväg och handla. Det är så skönt att träna såhär mycket för då får man äta mer och mat kan ju vara något av det bästa som finns. 

Tog inga bilder idag så slängde in en bild från SM i somras. Förhoppningsvis så blir det frisbee igen på söndag! Kuul!