Presentation av mig själv
Vad heter du?
Mitt namn är Sara Hultman
 
Hur lång är du?
Jag är ungefär 165 cm. Beror på om du frågar eller kollar passet.
 
Vad heter du på Instagram och Twitter?
Heter trettontretton på båda ställerna. Enkelt att komma ihåg!
 
Har du pojkvän?
Nej, tyvärr, eller vad man ska säga. Letar efter den rätta.
 
Har du syskon och djur?
Jag har två syskon, en syster och en bror samt mina två bästa vänner och katterna Geisha och Majsan.
 
Var är du född?
Jag är född och uppvuxen i Göteborg.
 
Vad gör du nu för tiden?
Efter studenten (sommar 2012) flyttade jag till Vimmerby, Småland för att jobba på Astrid Lindrens värld, därefter till Lindvallen, Sälen för att jobba som badvakt/surfinstruktör på Experium och sedan tillbaka till Astrid Lindgrens Värld. Hösten 2013 fick jag jobb på Fritidsresor och jobbar just nu på Lanzarote och ska vara här till April 2014. Därefter får vi se vad som händer.
 
Vad vill du jobba med?
Jag har en dröm om att bli polis. Just nu får jag inte (pga. linser) så väntar otåligt tills jag får göra min laseroperation och söka in. När det blir vet jag inte.
 
Vilket gymnasium gick du och vilken linje?
Jag gick på Bernadottegymnasiet i Göteborg och läste samhäll/uniform. Denna linjen finns inte riktigt kvar men det var en blandning mellan yrkeskoppling med polisen, försvarsmakten, sjöräddningen och räddningstjänsten, massa friluftsliv/överlevnad samt massa idrott. Denna linje samt skola passa mig perfekt och jag hade några att mina bästa år där. Världens bästa skola helt enkelt.
 
Vad är dina intressen?
Jag spelar/spelade Ultimate Frisbee när jag bodde i Sverige och spelade både för klubblag och landslag. Har bla. EM-guld, SM-guld i fickan :) Nu har jag fått gå över till gym vilket jag börjar lära mig att tycka om mer och mer. Annars tycker jag om att fotografera, kläder och bara hänga med vänner.
 
Vilken kamerautrustning har du?
Jag fotar med en Canon EOS 400D, en gammal goding som har hängt med länge och fungerar än. Till det har jag standardobjektivet, ett 55-200 samt ett 50mm. En hel del tillbehör som batterigrepp, filter, fjärrutlösare osv ligger i min kameraväska.
 
Hur lång tid har du bloggat?
Jag kommer ärligt talat inte ihåg när jag började blogga. Jag bloggade som mest under min gymnasietid och hade som mest upp emot 1000 unika besökare/dag. Hade ett uppehåll från sommaren 2012 fram tills nu, alltså ett bra tag.