En lång tid sedan
Var sjukt längesedan jag tittade in här nu. Ser att sista inlägget var skrivet i november. Måste säga att jag saknar allt som har med bloggen att göra. Att fota och att kunna skriva av sig. Nu tror jag visserligen inte att alla ni som läste min blogg innan gör det nu heller men jag tänkte i min vildaste fantasi börja skriva och blogga igen. Men vi får se hur det går.

För er som vill veta befinner jag mig just nu i Sälen, Lindvallen och jobbar. Blev en vintersäsong här uppe. Sedan jag hörde av mig senast har jag iallafall sagt upp mig från Burger King och tagit mitt pick och pack och flyttat hit. Nu har lite mer än halva säsongen gått och snart är man tillbaka i Göteborg igen. Men nu ska jag fixa till lite i designen så jag blir sugen på att blogga igen.

Puss och Kram.
#1 - Charlotte

Kul att se att du lever :) Hur har säsongen varit/är? :)