Vart är jag någonstans?

Ärligt talat! Detta är första gången jag loggat in på bloggen på typ 2 månader. Jag vet inte vart tiden har tagit ivägen. Jag saknar bloggen jättemycket, jag saknar att ha tid för den. För att också nämna, idag var första gången jag rörde kameran på väldigt väldigt länge. Det är inte så jag har glömt av den, jag har bara inte haft tid att gå ut och fotografera.

Jag vill komma igång med bloggen igen, nu med detsamma. Men det är 66 dagar kvar tills studenten och jag vill inte sumpa det jag kämpat för så länge nu. Det känns som jag har haft tre inlämningar per vecka och än sålänge går det bra (peppar peppar ta i trä).

Under denna tiden jag varit borta från bloggen har jag mått bra. Det känns fel att säga att bloggen gör att jag mår dåligt, för så är det inte. Jag har bara mått så bra att lyft bort detta från saker jag måste göra varje dag. Ett mindre moment som stressar mig är guldvärt.
Efter påsklovet tror jag att det blir mindre i skolan. Förhoppningsvis kan jag vända mig till bloggen och kameran då. Just nu känns bara allt så mörkt och det är knappt att tiden räcker till i dagens läge.
.. Nu ska jag fortsätta med mina 175 000 inlämningar som ska göras. Vi hörs igen en vacker dag. ♥