26 januari 2012

Canon EOS 400D / Canon EF 50mm f1,8 / ME

Hej mina vänner!
Sitter just nu för tillfället inne och värmer mig. Är "ute" och tar självporträtt till och från. Ni ska veta hur kallt det är att stå ute i tunn tröja i -5 grader och fota. Så nu sitter jag i alla fall inne och värmer mina händer. Skall strax ut en runda till och fota lite till i snön, älskar det vita!

PS. Vill tacka Victoria för att du skrev ett inlägg om mig, urgulligt! :) Blev jätteglad när jag läste det. Läs hennes blogg HÄR så är ni snälla. Tack igen! :)
#1 - Victoria

Så himla sööt är du! :D Tack för länken också, du är en av mina favoritbloggar, så på tiden att de blev ett bloggtips om dig ;D!

#2 - Victoria

Jag vet att du gjorde ett inlägg med locktången, så du fick vågit hår som om man har sovit med flätor. Men fattar inte hur du får det med en locktång? :O

#3 - Diman Dilir

så fin!:)

#4 - Emma

Hahha jag jag förstår hoppas att det blir några bra bilder då !! <3



Kram!

#5 - lova.

Sjukt fina bilder! Vad för kamera fotar du med? :D

#6 - Emma- Foto & Design

Hej, har en fototävling på min blogg och skulle bli superglad om du skulle vilja vara med :)

#7 - louise

Vilken fin blogg du har med alla dessa vackra bilder. Hoppas du kommer fortsätta med samma anda framöver också.

Tycker fler borde ge lite mer komplimanger, jag vet ju hur glad jag själv blir av att få bra respons så här får du en :)

Ha en trevlig fortsatt dag!

#8 - Sofia Törnqvist

Jättefin bild!

#9 - Julia

Jätte vacker bild!