Twisted USA bikini set from sbt!

Har köpt min andra bikini från Style by Tyra. (denna fick jag 50% på så det var mest därför jag köpte denna). Valde den med amerikanska flaggan .. igen. Nu har jag båda! Kan inte riktigt bestämma mig om vilken som är bäst, måste testa att sola i den först. Men båda sitter riktigt bra :) Ni som undrar vilken storlek jag har så är det 36/38 på båda bikinisarna. Men denna andra är kanske lite mindre än den första trekantsbikinin, men det är inget man tänker på.

Imorgon får jag se hur mycket jag kan blogga, ska nämligen jobba (wihoo). Har fått ett jobb som kaffesäljare under Where the action is. En dag är iallafall lite pengar. Dock säljer jag på provotion, så det blir att lägga på största charmen jag någonsin har! Någon som ska dit? Någon som dricker kaffe? KOM OCH KÖP! :)

#1 - c.

så sjutk snygg bikini! :D

#2 - c.

sv: förstår det, skit snygg :D

haft en bra dag?

#3 - -Cajsa (Fotoblogg)

Klart jag kan röstar på din klänning :D skicka länken bara..



Rösta på min bild då med snälla :)



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=53

#4 - Elin

Jättefin bikini. Vad gör du?

#5 - isa

älskar bikinin!!! åååh, sälja?:o