29 juni 2011

Att racerredigera en bild på 30 sek ..

Jag hade tänkt skriva vad jag gjort idag, men jag har precis insett att det inte är så roligt för er att läsa. För jag har inte gjort någonting. Har bara legat ute i solen, utan att fått färg på de bleka ställerna och bara bättrat på min bonnabränna. Wiho!
Sprang iofs ut och fotograferade, la mig i ett pissmyrerevir, så det blev typ 3 bilder. Wiho! Ja, livet är väl kanske inte skitbra just nu. Det där jävla körkortet tar kol på mig. Hatar att plugga! Wiho!
#1 - c.

fin bild!

sv: härligt, jodå min med :)

#2 - Elin

Svarar på kommentarer.

#3 - malin

snygg bild!

#4 - josefin

Hej! Är intresserad av att köpa en design av dig! Eller det är lite grejer med menyn som jag vill ändra.. hur mycket skulle det kosta isåfall? :)

#5 - josefine

Fin blogg (: