1, 2, 3 eller 4? Tattoo

bilder lånade från we♥it.com och tyras.se

Är riktigt sugen (eller rättare sagt, har inte bara bestämt mig än vart den ska sitta) att skaffa en tatuering. Har som sagt inte bestämt mig vart den ska sitta. Det lutar mest åt 1 eller 2!

- vilken placering tycker ni är finast? 1, 2, 3 eller 4? :)    Med den texten alltså! :)

#1 - Julia (fotoblogg)

Jag tycker nog 1.an eller 3.an :) fast har man långt hår så... 1.an o tvåan här då! :D

#2 - alexandra | fotoblogg

ettan!

vad betyder det?

#3 - liza

jag tycker nacken, det är lätt att dölja och snyggt att visa :)

#4 - M I C A E L A S (lovliie.blogg.se)

Vad står det på texten? :)

#5 - ellen// fotoblogg

vad betyder texten?♥

#6 - Igeland

1 är snyggt, men jag tycker att texten gör sig bättre på 3:an ! :D

#7 - linnea (FOTO)

3 var skit snygg :D

#8 - Ragna

Tycker i nacken! :)

#9 - Daniella

God morgon, har du sovit gott? :)



PS: 2an är snyggast med tatueringen där! :D

#10 - Julia

Jag tycker 2! Men vad betyder det? :)

#11 - fanny

i nacken tror jag :D

#12 - Mimmi

Den på insidan armen nr 2 ;) de kommer göra sjukt ont med nr 1 och nr 2 syns mer :)

#13 - Matilda

Riktigt snyggt överallt, men ettan är nog snyggast! :D

#14 - MATILDAAAAAAAAAAAA

1 eller 3 :) fast mest 3 hehe :D

#15 - MPIC [mpic.blogg.se] - foto & vardag

ettan! :D

#16 - Sissi

2 eller 3 kanske :)

#17 - Erika Agneryd

Hej hej vad trevlig din blogg verkar vara. kommer definitivt läsa dina inlägg lite mer. :) Hoppas du har en bra helg ;)

#18 - Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Nr 3!! Där vill jag tatuera mig! har bestämt det nu.. ^^ Frågan är bara vad jag ska ha för text! ;)

#19 - Millan♥

den i nacken :)

vad betyder texen?

#20 - Ida

3:an, riktigt snygg när man har en kort frisyr eller om man har en snygg uppsättning. Också lätt att dölja. :)

#21 - Y U U K O

Hmm, trean enligt mig ^^ Vad betyder det förresten?



Puss&Kram/ Yuuko

#22 - Felix (kidforever.blogg.se)

Den i nacken, 3 antar jag!

#23 - Nina

3:an tkr jag passar bäst!