Tävling hos Megapixlar


Är med i en fototävling hos Mikaela och Markus (megapixlar) i samarbete med Qpix. Man kan vinna 400kr presentkort där och en inbjudan till bloggsvar. Om du är sugen att tävla du med så klicka [här]

Temat är för övrigt människor och jag är nog den ända som inte ställer upp med en porträttbild. Men denna bilden är så mycket lycka och så mycket saknad av människor jag träffade i sommras. Bilden är från VM i Tyskland (Ultimate Frisbee) och laget är Colombia.
#1 - Naaaan

sv;Tack :D

#2 - Molly Bergström

Förlåt för sent svar!!!

Haft en bra helg? :D

#3 - Lisa

Sv; tack! :) hah nej jag har ritat det, men fyller i det typ varje dag så det är lite som en tatuering för mig ;) kul att du inte tävlar med ett porträtt!

#4 - mmatilda

SVAR: Åh tack så himla mycket !

Ja , jag gillar faktiskt den också. Jag saknar verkligen sommaren. Gör du detsamma ?

Kram♥

#5 - alexandra

sv; då ska du se filmen, shit asså!:D

#6 - Molly Bergström

Jag ska borra :P

#7 - mmatilda

SVAR: Sant ju ! :) Man måste se det positiva i allt ;) Och snön har börjat smälta, iallafall här hos mig haha har det börjat smälta hos dig med ? :)

#8 - mmatilda

SVAR: Jo det blir nog så. Men du, hur får man bloggsvar ? Jag skulle jätte gärna vilja ha det men vet inte hur man skaffar det :/

#9 - alexandra

sv; inte? det var faktiskt den första skräckfilm som jag såg klart på, :D

#10 - Hanna

vilken fin blogg du har : )

#11 - Shorty&Myzan

Kul att du vill vara med idagens blogg ! Lycka till

#12 - malin [fotoblogg]

har precis fått reda på att jag kommit till final i en fototävling, och det är en tävling jag verkligen vill vinna så jag skulle bli jätteglad om du kunde rösta på mig, jag är bidrag nummer 10 och om jag vinner så tänker jag länka alla som röstat på mig i min blogg så du har inget att förlora på det! :) hoppas du vill rösta på mig, kram!



här är tävlingen:

http://joonnas.beldo.se/entry/7322#comment

#13 - nina

tack :)

#14 - josephine

allt bra idag ? :)

#15 - Leia ♥

Färgglad bild :)

#16 - bea

Hej!

Nu har jag utsett två vinnare från igår och två från i Lördags(Extra!!) Se om det var du som vann annars kan du anmäla dig idag med om du vill :)

Vinnar och Det nya anmälningsinlägget hittar du här:



http://modelbea.blogg.se/2011/january/mandagens-bloggar.html



ps: om du anmält dig både i lördags och igår så kommer du tyvärr få två sådana här kommentarer :( sorry..



Kram Bea

#17 - Joel Lindblad

Du missar väl inte chansen att vinna ett valfritt smycke värde 200:- på bloggen va ?

Ta chansen om du vill :D

kram

#18 - P H O T O // Fanny Gustafsson

SVAR: Åh taack! :D<3

#19 - sofiabergdén .

fin bild :)

jag är också med och tävlar i denna tävling :) kika gärna på mitt bidrag om du vill :) jag håller tummarna för oss :)



Kram

fia