Fototävling!


Brukar aldrig vara med i fototävlingar på relativit "små" bloggar. Men jag blev alldeles galen när jag såg de fina nyckelringen och armbandet från BeltAnimalDesign! (ingen annan får vara med i tävlingen för då har jag större chans (a) hihi) Så, kika in i Mellriee's blogg genom att trycka HÄR! (du kommer till tävlings inlägget)

Temat är som sagt längtan och jag längtar jättemycket (läs: så jävla mycket så jag håller på att dö) efter våren/sommaren. Så man slipper dunjackan och alla jobbiga ytterkläder. Så det vore fint få våren så jag kan fotografera mera (och ha armbandet på min brunbrända arm, hehe).



För övrig är jag också med i Tobias Martinssons fototävling, det hade nämligen varit grymt att vinna en Objektivmugg (kaffemugg) som kostar 300 kr som vinsten också är på :) Grymt bra!
Muggen är ju ombloggad i min blogg, minst 2 gånger har den fått inlägg! så vad vore bättre om jag vann en? :)

#1 - Sara

Så fin bild :)



Jag är egentligen mörkblond, så jag ljusarefärgar mitt hår med Wellas ljusarefärger :) Och jag använder silverschampo varannan gång jag tvättar håret :) Kan rekommendera Nexxus och Fudges silverschampon, de är jättebra :)

#2 - Tobias Martinsson - PhotoFrame

sv; Jo vänstra är min faovirt med :D haha ji, håller med dig, men man kan inte få allt ^^ hehe..



allt bra med dig?



Var med i TÄVLINGEN på min blogg med sammarbete med Runns Webshop!

Priset är ett PRESENTKORT värd 300:-!



Hur du går till väga finns att läsa på min blogg;

http://photoframe.blogg.se/2011/january/tavling.html



/TOBIAS - PhotoFrame!

#3 - Tobias Martinsson - PhotoFrame

sv; absolut går de oxå bra :) Inga problem :)

#4 - Tobias Martinsson - PhotoFrame

sv: vad kul att du ville vara med :D Hoppas du vinner så du får din objektivmugg :D Funderar själv på att skaffa en sådan ;) kan vara roligt på rasterna på jobbet när man sitter i fikarummet ;) hehe

#5 - Elene:)

Vsg söt:)



Kram

#6 - lace*QUEEN*

Hej! <3 jag har en dagens blogg tävling, det skulle vara otrolig roligt om du anmälde dig:D vinnare utser jag ikväll! anmäl dig här:

http://lacequeen.blogg.se/2011/january/dagens-blogg-avslutat.html#comment



LYCKA TILL! :)

#7 - .- Anna Mathisen fotografi -

sv: Jag vet att det ser ut typ som solen eller något. Men det är månen det :) tack (: