Wallander and Jesus!

Ikväll sitter jag bänkad framför tvn, Wallander kommer kl 9 på tv4. Taggar som bara den! Men nu kanske ni undrar varför Jesus är med på bilden. Jag är varken starkt troende eller tycker han är snygg. Det är bara det att jag pluggat kristendom ikväll. Religionsförhör på tisdag! Inte gött!

Dessutom vill jag berätta för er om en nyhet, fast jag kommer inte säga vad det är! Utan jag och min bäste vän kommer göra en väldigt cool sak som kommer ta tid. Iallafall nu i veckan. Lovar att försöka uppdatera som vanligt, men bara så ni har överseende över det som komma skall! :D

PS. tack för grymma responsen på inlägget under. Kul att ni gillade tipset och bilden jag gjorde :)
#1 - O L I V I A

Hej! Nu har vinnaren av en freebra utsetts. Kika in påmin blogg och se om det blev just du. KRAM!