Dexter är min framtid just nu!

Har börjat kolla på Dexter nu, en tv-serie om en seriemördare lite snabbt berättat. Har bara sett två avsnitt än, men är helt fast. Nu ska jag iallafall sätta på ett till avsnitt och hoppas på mer spänning!

Följer ni någon tv-serie och är riktigtriktigt fast i den? :)


#1 - melanie

one tree hill är helt oslagbart! Sett alla 8säsonger två gånger. Sen har jag börjat kolla på gossip girl, skitbra serie. Och the o.c var jag också helt fast i när jag kollade på den :)

#2 - Anonym

Pretty Little Liars!! Är helt beroende av den serien, så sjukt bra är den :D

#3 - Towe

Snygg header! :D



Följer inte någon som går på tv nu, men älskar the o.c och kan kolla om flera ggr haha :)

#4 - NRphotos

Jag kollar med på Dexter!

håller med, man fastnar direkt i den, riktigt spännande :D

#5 - Anonym

Dexter är en av bästa serierna, min favorit. Du borde fortsätta och se hela bunten, den nya säsongen kommer runt oktober. :D