Älskade människor! ♥

Bild 1 - Linus, Pao, Evelina, Challe, Josefin, Mathilda och Johanna (som förövrigt hoppade upp med huvudet i TVn på bowlingen och alla dog av skratt) Bild 2 - Johanna, Jag, Evelina, Josefin, Pao och Challe.
Finaste människor, jag blir så glad av er ♥

Hade världens underbaraste kväll igår. Bowling med några fina från klassen och sedan satt några av oss kvar på Condecco på avenyn och chillade. Vi åt go thaimat och fullkommligt hade askul under hela kvällen. Det ska vi verkligen göra om.

Nu ska jag hoppa in i duschen. Det är ju valborg idag och då ska man tydligen festa (?) hehe. Nej, jag drar in med min bästevän och hennes vänner till cortégen och sedan får vi se vad som händer. Hörde något om grillparty iallafall. Puss på er! Ha en grym valborg!
#1 - alexandra | fotoblogg

härliga bilder!