Det fina med år 2010
Jag tänkte göra en liten annorlunda resumé nu. Jag lägger upp någon bild och berättar vad som hände då, som ett litet minne. Det kommer säkert fler sånna här småminnen. Men det här är de överlägset bästa tiderna under 2010.


HMS FALKEN - Seglats från Stockholm till Göteborg och deltagande vid Kronprinsessan och Daniels bröllop.
I ca 2 veckor seglade jag och folk från Bernadottegymnasiet med flottans skonert, HMS Falken. Vi fick vara med på kungabröllopet i somras i paradbåtarn (bilden längst ner till vänster är vi under bröllopet, bild från wikipedia). Åh det var en fin, men väldigtväldigt hård tid (militären ni vet) med nattvakt, sjösjuka och sjuk humor.



WJUC 2010 - World Ultimate Junior Championship.
I början av Augusti åkte vi ner och spelade junior VM i Ultimate Frisbee. Två stycken U20 och två stycken U17 (för dem EM). Bilden är från U20 killarnas match mot Colombia. Från Sverige spelar John som även spelar i samma lag som mig här i Göteborg.
Detta var en fin tid, jag blev märkbart bättre på frisbee bara under denna veckan. Så jag hoppas på att 2011 också blir ett landslagsår.
#1 - Emilia

Hejhej! Nu är det tävling på min blogg. Som första pris vinner du ngaellack, nail polish, nagelfilar och nail sticker. Som 2a pris vinner du halsband och som 3a pris vinner du söta och glittriga klistermärken. För att kunna vinna måste du skriva en motivering till varför du vill vinna. De 3 vinnarna presenteras på lördag på min blogg. :)

bloggnamn - www.liljedahlsliv.blogg.se

#2 - moa :)

Brao!" <33 <33 läget?

#3 - djoikiis

vad kul att vara på deras bröllop :D



jag är btw med i en fototävling och om du hade röstat på mig här ( http://mkarlstrom.blogg.se/2010/december/finalisterna-i-fototavlingen.html#comment ) hade ja blivit skit glad :D om du sedan kommenterar i ett inlägg att du har gjort det så får du en fet länk i 4 inlägg (en fet

chans att få nya läsare) det hade betytt jätte mkt för mig :D <3



tack och förlåt om du inte gillar såna hära kommentarer men det betyder jätte mycket för mig :) kram<3

#4 - Alexandra

tack så mycket! :D ja vinterkylan är inget vidare, vill ha värme året om!



smart resumé, roligare att läsa små minnen i taget än allt på en gång :)

#5 - Zteffy

Åh fin blogg du har ! ,o Ja den är otroligt god :o Apelsin krokant och allt möjligt bara det är just marabou :) Glöm inte att anmäla dig till tävlingen ! mer info finns på bloggen under kategori

#6 - Zteffy

kategorin tävlingar * :)

#7 - josefine

sv; riktigt söt :D

#8 - MATHILDAAZ ღ tävling på bloggen!

SVAR haha kanske det=)

#9 - Anonym

Ny tävling!

Var med och tävla om en utav maybelines nyaste mascaror, det enda du behöver göra är att skriva en kort kommentar att du är med.



Lycka till

Kram natalies.se

#10 - HANNAS.NU - Bli dagens blogg!

Vinnaren av veckans blogg är utsedd, kolla om du vann :D

#11 - Nathalie

vinnaren från dagens blogg är nu uppe:D

#12 - anonym

God natt :) Imorgon är det nyårsafton :):)

#13 - maria

SVAR Tack, tog den från weheartit.com!

Haft en bra dag?

#14 - I S A B E L L A

SVAR: tack så jätte mkt!



PS: sjukt fin blogg, verkligen(=